Registreren – Onderzoeken – Afhandelen - Rapporteren
Het Bentis Frauderegistratie Systeem (BFS) biedt een betrouwbare en veilige online omgeving voor het beheren van fraudedossiers.
Steeds vaker kiezen overheidsinstellingen en uitvoeringsorganen voor een actieve houding t.a.v. (potentiële) fraude. Zeker als het over financiële uitkeringen gaat, zoals bijvoorbeeld bij subsidietrajecten of schadeloosstellingen, is het risico op fraude onbetwistbaar aanwezig. Een correcte administratie en een heldere dossierstructuur helpen bij het registreren en onderzoeken van verdachte zaken.
Een belangrijke en aangename bijkomstigheid is dat een gerechtvaardigde bestrijding van fraudegevallen zichzelf terugverdient. Dit geldt voor de hiermee gepaard gaande financiën maar heeft evenzo een positief effect op het imago van het uitvoerende (overheids)orgaan..
We hebben een whitepaper geschreven waarin we uitleggen waar een moderne frauderegistratie volgens ons aan moet voldoen. Hierbij belichten we niet alleen onze software, maar we geven inzicht in het totale concept van de BFS-werkplek. Naast de software leveren wij namelijk ook hardware en aanvullende software om volledig onafhankelijk, afgeschermd van het bedrijfsnetwerk en onherleidbaar voor derde partijen, fraudeonderzoek uit te voeren. Daarnaast stelt de BFS-werkplek ons als leverancier in staat om zeer snelle respons te leveren. Bentis heeft snelle en kundige support leveren hoog in het vaandel staan. Geen logge bureaucratische processen, maar meteen een deskundig medewerker aan die een luisterend oor en een helpende hand biedt.
Ben je nieuwsgierig naar de hele whitepaper?
Vul dan hier het contactformulier in. Dan sturen we die per mail op.